Going to Scotland - Reisverslagen van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu Going to Scotland - Reisverslagen van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu

Going to Scotland

Komende maand zal ik naar Schotland gaan, samen met vier van mijn klasgenoten. In Schotland zal ik een maand stage gaan lopen om erachter te komen hoe het onderwijs daar in elkaar zit. Ook zal ik er een klein onderzoekje doen, wat onderdeel is van de minor Tweetalig Primair Onderwijs. Ik ga stagelopen in Primary 6, wat groep 7 in het Nederlands is.

Ik kijk enorm uit naar deze maand en ik hoop jullie op deze manier op de hoogte te houden van mijn tijd in Schotland.

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2014

Zondag 1 juni

31 Mei 2014

Laatste zaterdag

30 Mei 2014

Stage en begin van weekend

27 Mei 2014

Dagje op Council

26 Mei 2014

Dagje voor mezelf :)
Majorie

Actief sinds 15 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5446

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 08 Juni 2014

Going to Scotland

Landen bezocht: