Stage en begin van weekend - Reisverslag uit Rutherglen, Verenigd Koninkrijk van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu Stage en begin van weekend - Reisverslag uit Rutherglen, Verenigd Koninkrijk van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu

Stage en begin van weekend

Door: Majorie

Blijf op de hoogte en volg Majorie

30 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rutherglen

Hoi allemaal!

Woensdag donderdag en vrijdag was stage. Op zich niet heel veel bijzonders, behalve dat donderdag echt een onwijs goede dag was!!! OMG. Zo had ik ze nog nooit gezien O.o Aidan (het jongetje met wie ik inmiddels een best goede band heb) en ik hebben grotendeels van de dag samengewerkt. Uiteindelijk heeft hij in de pauze en op het moment dat ik er niet bij was bij Laura, dingen gedaan die niet getolereerd kunnen worden. Vond ik best jammer, want bij mij deed hij het echt heel goed. Daarom had ik met hem afgesproken dat als hij vrijdag heel goed zou werken, zou doen wat hem gevraagd wordt en zich heel netjes zou gedragen, hij een sterpunt van mij zou krijgen en dat ik hem weer een Nederlands lesje zou geven. Nou, dat was helemaal prima! Ook Paul, dat hypere figuur waar je geen seconde rust mee hebt, heeft zich voor zijn doen heel goed gedragen! Ik vroeg hem of hij zijn rekenles goed wilde maken, waarna hij vroeg of we samen konden werken. Jammer genoeg ging ik op dat moment een ander groepje helpen.. Maar ik beloofde hem, dat als hij onwijs zijn best zou doen en zich zou bewijzen tegenover mij, we volgende week een lesje samen zouden doen. Het werkte. Serieus. Het werkte. Hij heeft knetterhard zijn best gedaan, dus zodra hij op school is en we gaan rekenen, ga ik met hem, en misschien zelfs ook met Aiden samenwerken. Was echt heel leuk om te zien. Was ook stiekem wel trots op hem:)



Vrijdag was Paul er niet, maar heeft Aidan zich goed gedragen. Uiteindelijk heeft hij een prima dag gehad

, waardoor Laura en ik ook een relaxtere dag hadden. Ja. De vrijdag was een geslaagde dag.



Na school ben ik meteen naar huis gegaan, omdat Marleen en Danielle uit Engeland naar Glasgow zouden komen. Ik zou ze dan oppikken op het station om vijf uur. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat ze naar ons huis werden weggebracht met de auto, dus dat ik niet weg hoefde. VERVELEND HOOR, want het was potverdikkie lekker weer. We hebben dus de hele tijd lekker in het sunneke gezeten. Toen hoorden we geklop op de deur en kwamen Danielle en Marleen binnen.




Marleen is dinsdag jarig, dus we hadden chocochip cakejes gebakken met chocotopping en marshmallows, we hadden wat slingers en ballonnen opgehangen. In de cakejes hadden we ‘ happy birthday’ kaarsjes gezet en die aangestoken. Zodra Danielle en Marleen de woonkamer in kwamen, begonnen we te zingen. Was leuk :)




We hebben toen een korte rondleiding gegeven en zijn we met z’n allen (behalve Kristel, want zij was met haar ouders haar vriend ophalen van Glasgow Airport. Die zijn hier allemaal voor het weekend) op de vlonder gaan zitten met een drankje en hebben we even bijgekletst. Daarna hebben we ons allemaal opgefrist en zijn we de stad in gegaan. We zijn naar TGIFs gegaan en hebben daar lekker gegeten en een drankje gedaan. Kristel ging daar ook met haar ouders en vriend eten, dus dat was best leuk :) Ondanks dat we allemaal bommetje vol zaten, kwamen er op een gegeven moment allemaal obers bij onze tafel staan met een chocolade/caramel taartje met een kaarsje erop. Wij begonnen meteen langzalzeleven te zingen XD En al die mensen om ons heen kijken, want niemand verstond het natuurlijk XD Alleen hoorde je in de verte Kristel meezingen XD Was echt hilarisch. Toen riep die ober van alles door het restaurant heen, dat Marleen jarig was en dat we even met z’n allen moesten zingen. Dus wij krijsten Happy Birthday door dat restaurant XD En Marleen stond daar: jooooww... shit. Was best geniaal :p We kregen een gratis taartje, die we met z’n allen mochten delen en Marleen kreeg van die vouwballonnen in de vorm van bloemen. Was echt heel leuk :)


Uiteindelijk gingen we dan toch maar naar huis, waar we nog een spelletje van monopoly hebben gespeeld. Kristel en Pim (haar vriend) waren inmiddels ook thuis, dus we hebben met z’n allen gespeeld. We hebben in teams gespeeld (gelukkig deed ik samen met Kristel), waardoor ik een keer niet dik verloren heb. We waren tweede. Van de drie. Is nog best een prestatie voor mijn doen. Toch papa? ;)

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Majorie

Actief sinds 15 April 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 5433

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 08 Juni 2014

Going to Scotland

Landen bezocht: