Wat een stress... - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu Wat een stress... - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu

Wat een stress...

Door: Majorie

Blijf op de hoogte en volg Majorie

06 Mei 2014 | Nederland, Bemmel

Hallo allemaal!
Hier dan mijn eerste reisverslag.. je moet toch ergens beginnen he :)
Afgelopen dagen/ weken ben ik druk bezig geweest met de voorbereiding voor mijn reis naar Schotland. Het begon met het volgen van lessen bij de minor Tweetalig BasisOnderwijs, daarna met het opzetten van een onderzoek (wat me enorm meeviel, aangezien dat standaarden LANG niet zo hoog waren als op de pabo), vervolgens met het voorbereiden van lessen en nu dan met het voorbereiden van de reis zelf.

Afgelopen dagen heb ik helaas slecht geslapen, puur van de spanning. Jammer genoeg kom je er ook altijd op het laatste moment achter dat je nog 10000000000000 dingen moet regelen en doen voor je echt kunt gaan...

Vandaag heb ik de koffer ingepakt. Waarom blijft dat ook altijd een uitdaging? Ik mag 20 kilo meenemen in de 'incheckkoffer'. DAT IS TE WEINIG ALS JE EEN MAAND WEGGAAT T_T. En zeker als je Majorie heet is het te weinig. Ik heb vandaag, samen met mijn lieve schat Marco, alle spullen 6x bekeken en 10x nagedacht of ik het echt nodig had, om maar te zorgen dat ik aan die 20 kilo kwam.

Ik hoop morgenavond weer iets te kunnen schrijven, maar ik beloof niks.
We vertrekken met mams, paps, Marco en heel misschien zus, om een uur of twee/half drie naar Schiphol. Mijn vlucht vertrekt om 18.50 :)

Ik reis gelukkig samen met Kristel (uit mijn klas), dus dat scheelt :)

Nu is het tijd om te gaan slapen. Morgenvroeg moet ik eerst nog naar school -wie dat heeft verzonnen mag ontslagen worden- en daarna dus al snel vertrekken.

Slaap lekker allemaal, tot snel!

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Majorie

Actief sinds 15 April 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5447

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 08 Juni 2014

Going to Scotland

Landen bezocht: