Dagje 'relaxen' - Reisverslag uit Rutherglen, Verenigd Koninkrijk van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu Dagje 'relaxen' - Reisverslag uit Rutherglen, Verenigd Koninkrijk van Majorie Derksen - WaarBenJij.nu

Dagje 'relaxen'

Door: Majorie

Blijf op de hoogte en volg Majorie

10 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rutherglen

Helleu!

Het was vandaag dus de bedoeling om het een beetje rustig aan te doen. Jammer genoeg is deze poging mislukt -.-'.

Vanochtend begon het wel rustig, want we sliepen uit en zijn rustig op gestaan. Daarna hebben we ons klaargemaakt en besloten we eerst boodschappen te doen. We zijn van te voren wel heel lang bezig geweest om een boodschappenlijstje te maken, zodat we een beetje effectief boodschappen konden doen. De Aldi is hier om de hoek, dus daar zijn we even heen gelopen en hebben we boodschappies gedaan.

Daarna hebben we geluncht. Paul en John (de man van Anne-Marie) kwamen nog even binnen om te kijken hoe het was. We zijn heel snel daarna naar Glasgow Centrum gegaan om onze reispasjes op te halen. Was alleen behoorlijk balen, want de vrouw eergisteren zijn dat het voor mij bij elkaar 86 pond zou kosten, maar vandaag zei die man achter de balie dat het me bij elkaar 101 pond ging kosten. Dus dat was even schrikken. Uiteindelijk toch maar gedaan, want dan kan ik onbeperkt binnen een bepaalde regio met de bus, metro, trein, etc. reizen. Daarna zijn we met z'n vieren het centrum in gegaan, om wat winkels te bekijken. Uiteindelijk zijn we toch opgesplitst, omdat Celine en Denisa nog naar wat kledingwinkels wilden, terwijl Kristel en ik op jacht wilden naar lunchbakjes :)

We spraken af om een bepaalde tijd weer bij een winkel te zijn, zodat we dan samen op zoek konden naar een tentje om te kunnen eten. Na drie kwartier door de hele stad te hebben gelopen, 6 tentjes af te zijn gegaan, hadden we eindelijk een plek gevonden om te eten. Alle tentjes waar we kwamen zaten helemaal vol en konden we dus niet eten. We eindigden dus bij Slouch, waar we gisteravond ook gezeten hebben :p We hebben daar allemaal heerlijke hamburgers met frietjes op. Was echt lekker, aangezien we mega honger hadden. Toen zijn we teruggelopen, de bus gepakt en naar huis gegaan. Daar heb ik nog even lekker geskypt met paps, mams, en zus :) Is toch fijn om contact te hebben met het thuisfront.

Het kan zijn dat dit verslag een beetje afwezig is, of dat het niet helemaal klopt ofzo. Maar ik ben nu ondertussen Eurivisie Songfestival aan het kijken, dus mijn aandacht is er niet helemaal bij XD

Slaap lekker vast allemaal!

Xx

• 11 Mei 2014 - 11:48

Oma Angeren:

Leuk verslag, gelezen door René bij oma. Veel plezier maar natuurlijk ook wat leren, of is dat bijzaak?
    Groeten,
    René Peters